Veelgestelde vragen

BESTELLEN & BEZORGEN
Een product of maat is uitverkocht. Is het binnenkort weer verkrijgbaar?


Wij bestellen producten na het plaatsen van een bestelling. Na het plaatsen van je bestelling kun je binnen 4 weken je bestelling thuis verwachten. We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.

 

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst. Wanneer wordt het bezorgd?


We streven ernaar je bestelling binnen 4 weken te leveren.

 

Waar kan ik de status van mijn bestelling vinden?


Op het moment dat je bestelling wordt verstuurd, ontvang je per mail een bericht met de status van je bestelling. Hiermee kun je de status van je bestelling volgen, of deze gemaakt en verzonden is.

 

Wat kost het verzenden van mijn bestelling?

De prijzen in de webshop zijn exclusief verzendkosten. Deze zijn afhankelijk van de grootte en zwaarte van je bestelling. In de winkelmand zie je wat de kosten van je pakket worden.

 



Mijn bestelling is incompleet of beschadigd. Wat nu?

In dat geval vragen we je contact op te nemen met ons via contact@husgot.nl. Dit doe je door je bestelnummer en een foto van de klacht te mailen naar contact@husgot.nl.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?


Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet annuleren. Nadat je de bestelling hebt ontvangen, kun je deze retour sturen, dit is echter voor eigen rekening.

 

RETOURNEREN

Wat is het retourbeleid?

Je hebt 14 dagen de tijd om je item(s) te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het artikel. Het kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking met originele verpakking geretourneerd worden. De retourkosten voor eigen rekening.

 

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
1. Neem per mail contact op via contact@husgot.nl of via het contactformulier. Geef aan wat de reden is van de retournering.
2. Doe het te retourneren item en de factuur terug in de originele verpakking.
3. Geef je retourzending af bij een verzendpunt en bewaar het verzendbewijs. Het retouradres wordt per mail aan je verzonden.
4. Je ontvangt een bevestiging per mail wanneer je retourzending is verwerkt. Binnen 14 dagen ontvang je het aankoopbedrag op je rekening.

 

Kan ik producten omruilen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. We adviseren om zelf een nieuwe bestelling te plaatsen.

 

BETALEN

Op welke manieren kan ik betalen?


Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een mail met daarin het bankrekeningnummer. Je kunt betalen door het bedrag naar dit bankrekeningnummer over te maken. Zodra we de betaling ontvangen hebben zullen we de status van je bestelling bijwerken en zullen we aan de slag gaan met je order.

 

Hoe zie ik of ik betaald heb?


Zodra de betaling is afgerond ontvang je van ons een orderbevestiging via de mail.

 

Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met ons door te mailen naar contact@husgot.nl